fredag 16. mars 2007

få ord, store tanker...?

Jeg veit ikke hvor jeg skal begynne.. jeg har behov for å snakke om de tingene jeg undrer meg over. de tingene som fasinerer meg, de teite småtingene som andre syns er helt tåplige og meningsløse. en mulighet til å¨si det jeg har på hjertet, uten at andre nødvendigvis kjenner meg eller vet hvem jeg er. til å begynne med...
Jeg vil innledende si deg noe en venninne av meg fortalte, en gang vi satt på cafè ved aker brygge. det var vår, solen skinte og jeg fortalte om alle mine bekymringer mot voksenlivet. de såkalte "store" valgene. det er gått ca. 1 år siden den gang. hun sa: "livet er et spill, og det kommer ann på hvor flink du er til å spille det. det er valgene og beslutningene dine som avgjør det. det eneste råd jeg kan gi deg er at du er nødt til å lytte til ditt hjerte... jeg har troen på at det vil vise deg "livets vei". gi alt!"
Velkommen til min blogg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Første svar! Yay meg! Gleder meg til å lese mer!

Elisabeth sa...

Velkommen^^, har jeg rett hvis jeg gjetter at du er kjæresten til Herr Bad Bunny? :)

Åsmund sa...

Gratulerer Sol!

IC: Du har nok rett - følg med, kanskje får vi tidenes bloggkrangling utover (moahaha)

sol sa...

IC: takk, takk! det stemmer det, men jeg ser jo allerede at du har fått svar fra Bad Bunny him self.

Åsmund: tidenes bloggkrangling? f.eks sender'n vs. fjernkontroll? ;p